גוש הימין לנשיא: "קוראים לך להעביר את המנדט לראה"מ נתניהו"

איתי גדסי 1 Comment on גוש הימין לנשיא: "קוראים לך להעביר את המנדט לראה"מ נתניהו"

לאחר שאמר כי בכוונתו שלא להטיל את המנדט על ראש הממשלה נתניהו ובמקום זאת להעבירו לכנסת, ראשי גוש הימין בקריאה לנשיא המדינה ריבלין: "קוראים לך להעביר את המנדט לראה"מ נתניהו – לו 59 ממליצים"

פעם שותף, בקרוב "ראש ממשלת הזדון" צילום: פלאש 90
21:09
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on טרור פסיכולוגי: בחמאס פרסמים סרטון של שניים מהחטופים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראשי מפלגות וסיעות הימין, 'הליכוד', ש"ס, 'יהדות התורה', 'ימינה' ו'גשר', פנו, בהודעה משותפת לנשיא המדינה ריבלין בקריאה להטיל את המנדט להרכבת ממשלה על ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו ולא להעביר את המנדט לכנסת, כפי שאמר הנשיא שיעשה.

בהודעתם כתבו ראשי המפלגות והסיעות: "אנו, ראשי הסיעות והמפלגות, קוראים לך, נשיא המדינה ראובן ריבלין, להעביר את המנדט לראש הממשלה בנימין נתניהו שיש לו 59 ממליצים – בדיוק כפי שלאחר הבחירות הקודמות בספטמבר העברת את המנדט לידיו של ח"כ בני גנץ כשהיו לו 54 ממליצים בלבד".

בתוך כך, סיעת ימינה פנתה ליו"ר כחול לבן, באמצעות הודעה לכלי התקשורת וקראו לו לסגת מדרישותיו המופרזות: "גנץ, זו לא בושה לוותר. מלכתחילה דרישותיך, כמי שעומד בראשות סיעה של 17 מנדטים מול גוש של 59 מנדטים, היו לא הגיוניות ולא לגיטימיות לפי שום היגיון דמוקרטי. אנו קוראים לך לגלות אחריות, להיכנס לממשלת אחדות לאומית בראשות נתניהו, לוותר על תיק המשפטים ועל הוועדה למינוי שופטים ולאפשר את החלת הריבונות על כלל ההתיישבות באופן מיידי, כפי שרוב מוחלט של חברי הקואליציה העתידית מבקשים.
זו מהות הדמוקרטיה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כבוד הנשיא כבד את רוב העם היהודי היושב בארץ ישראל ובחר בברור בביבי נתניהו לראשות הממשלה אנו מצפים מכבוד הנשיא להטיל את משימת הרכבת הממשלה על בנימין נתניהו בברכה עם ישראל